Monthly Archives: April 2013

Coolest poem on Earth

20130429-231546.jpg

Jae sent this to me haha made my day.. Or night for that matter. I miss those Blackberry emoticons! 😦

Sigh Geog test on Thursday, keep going Ng!!! I know you’re tired but I’m tired too.

Ok I’m talking bull again. I guess I should sleep early tonight.

Rainy Sports Carnival

Today must be the most unlucky Sports Carnival in history- it RAINED. Walao eh no Wet Weather Plan HAHA I mean what can you do with only ONE hall and 2400 students…?!

I guess it started raining around 4am since I was awakened by the rain… and I thought it’d stop by 8am like every PE day 😦

BUT IT DIDN’T. So the Inter-house Dance & Cheering competition was brought forward- that Red House got third for. Honestly I’m actually quite disappointed haha but many level mates didn’t give a shit about it anyway, so I guess it’s still partially our fault for not having managed to include the entire house.

Thankful that Red House juniors put in so much efforts anyway πŸ™‚ “There will always be people who are passive”, and I have accepted it.

The next thing we knew- all sports activities cancelled. LOL. Sigh it’ll be really nice if it were sunny and we were walking around the whole school drinking 100plus and stuff, but aiya it rained. δΈΊδ»€δΉˆοΌοΌοΌ

So take pictures with everyone and mascot lor. That’s the only thing you can do right LOL.

IMG_9416
Jiawen and Edina, who are continually appearing in my Instagram photos HAHA.

IMG_9417
Yude HAHA omg his tribal costume was really nice. Unfortunately there was no Best Mascot or something or else we sure own LOL.

IMG_9422
Stole his homemade tribal (helmet? headgear?) to take a self-shot HAHAHA. My goodness. Oh and guess what, the face paint was homemade. HAHA with baking materials and online guides πŸ™‚ so much cheaper!

IMG_9437
“Proudly brought to you by Red House Council”, with the exception of Jia Wen who went socialising around again LOL. Thank you everyone for your efforts! It’s been an arduous journey for most of us I guess.

Went home after that, ate Long John’s Breakfast hehe DISMISSAL AT 9.36AM SERIOUSLY LOL. Headed to the hair salon!

IMG_9430
Did hair treatment while waiting for my mother hehe. Wow it’s been a year since I went to the salon… EVER SINCE I CUT MY HAIR SHORT HAHA. Not much of a difference, but much softer and smoother I guess!

IMG_9434
Anyway, I was reading the papers to pass time while waiting for my mother LOL and I chanced upon something meaningful! This article was about the Bangladesh garment factory- Rana Plaza…? The construction workers have such meagre wages, and yet they still spare a thought for others. This beautifies society so much πŸ™‚

No matter what, I shall always try to help the needy if I have the capacity and ability to. You can never help everybody, but at least you can make life brighter for that one person. πŸ™‚

I hate myself at times

On days like these when I have done absolutely nothing all day except some corrections and transferring of notes properly…

I indulge in excessive self-blame and I despise myself so bad.

LIKE, WHY THE HECK ARE YOU SO LAZY, MISS NG. YOU’RE GETTING Ds and Es AND YOUR NONCHALANT ATTITUDE ISN’T GONNA BOOST THOSE GRADES.

Ugh.

Failed Airborne selections

Title says it all.

And (quite) surprisingly I’m not that sad HAHA. I could have went home to cry or something… but instead I dragged my huge ass to 6 Boon Lay Avenue FROM CHANGI… to attend the last 2 hours of lessons LOL

The pushups were crazy strict omg LOL. But aiyah I think they’re happy that there’s no girls actually- then they can really tekan the guys HAHA. Everytime there’s girls they have issues with discipline because they won’t dare to go too hard on training and everything πŸ˜› And then they don’t need to waste time arranging for facilities and bunks for us too!

Glad that I’ve stepped into Hendon camp and actually looked around though- MAYBE I might try again in JC3. I have much to brush up on though- did only like 8 standard pushups cause of their favourite phrase “NO COUNT”

Sibeh sian cause the moment you start hearing “NO COUNT” “NO COUNT” “NO COUNT” in that 1 minute you know that Airborne will always remain a distant dream. HAHA.

Ok so I shall name out the Pros and Cons to make myself happier… cause we all love the aspects of our choices :’)

Pros:
1. I won’t miss GP Common Test (start of everything man) on 23rd May.
2. I can attend the Part Bs 2012 Spec Course POP.
3. I can go out with my family (and maybe go overseas!)
4. I can go out with my friends (eheh…)
5. (most importantly) I won’t miss one week of lessons on Week 9!
6. I can attend Mega House Camp :’) Shouldn’t miss out on this since I’m in House Council!
7. I won’t be a burden on my PW group.

Cons:
1. I don’t have the opportunity to go to the coolest course on Earth.
2. Train for nothing. (but counter proposal: I lost some fats woohoo)

Haven’t really disappointed myself, but sorry Papa, you had to wake up at 5.50am to drive me all the way to Hendon camp 😦

Ok actually I’m really not sad but thanks to everyone who told me not to be δΌ€εΏƒ or to cheer up! And thanks Mom hehehe she thought I was really sad and came up with a whole load of reasons why it’s better for me not to go HAHA. I love you guys to the maximum cause it shows how much y’all care for the lovely me <33333

TIME FOR WORK BECAUSE GEOGRAPHY TEST IN 7 DAYS TIME. BYE AIRBORNE DREAMS WITH AN OPEN HEART πŸ™‚ May I visit you again in the future!

PI is such a burden

OMGOMGOMG
Censored my topic in case I tio judge HAHAHAHA.

This is one of the happiest ways to start a Sunday. πŸ˜€ Even though it’s not confirmed yet but it’s finally approved by his standard sob sob sob celebratory tears!!!

And yes I am the crazy bitch who submitted 5 drafts when the rest of my classmates submitted 2-3 LOL.

At least I won’t regret it when I get a B… BUT I HOPE NOT, OF COURSE.